Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre hjemmesiden. Det sker dog først, når du klikker videre til næste side. Læs mere om cookies. Du kan også vælge at sige nej tak til cookies.

 

Notifikationer ved manglende ledige tider på et online tilbud

  • Print Page

15-09-2016 åbnet
- 15-12-2016 Lukket

Når en borger ikke kan finde ledige tider på et online tilbud, sørger Jobcenter Planner for at afsende en mail til den mailadresse, der er indsat på det team der er tilknyttet online tilbuddet.

Det har vist sig, at der sendes for mange af disse mails, både dubletter og irrelevante mails. Det er stadig vigtigt at jobcentrene følger med i disse mails, da de indeholder informationer om ledige, der mangler tider til booking.

Det bliver løst i to tempi:

  • I næste release, 10. oktober 2016, ændres selvbook på Jobnet, så man ikke kan bladre frem til en måned efter borgerens bookingfrist, eller efter tilbuddet er udløbet. Denne uhensigtsmæssighed står for mange irrelevante notifikationer.
  • Med releasen den 5. december 2016 udsendes der ikke længere en notifikationsmail, hvis borgeren ikke får tider pga. at borgeren allerede har en fremtidig jobsamtale.