Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre hjemmesiden. Det sker dog først, når du klikker videre til næste side. Læs mere om cookies. Du kan også vælge at sige nej tak til cookies.

 

Indkomstregister

  • Print Page

Indkomstregister

Styrelsen vil på sigt anvende SharePoint-løsningen i forbindelse med afrapportering inden for flere forskellige områder, fx afrapportering af skatteregisterundersøgelser, afrapportering af rettidighed for fremsendelse af høringsbreve og brug af servicebreve, samt afrapportering af kontrollen ved brug af Indkomstregisteret.

For at lette a-kassens afrapporteringer har styrelsen lavet en hovedgruppe, der favner flere del-løsninger. Hovedgruppens navn er "Indkomstregister".

Styrelsen vil fremsende brev til a-kasserne om de enkelte del-løsninger, når disse er tilgængelige.

Adgang til hovedgruppen "Indkomstregister" gives til medarbejdere i a-kasserne. Adgangen giver automatisk adgang til alle del-løsninger under hovedgruppen.

Vejledning til Indkomstregister 

Til brugeransvarlig: Modulet hedder 'AKI'